Va prestame poner equí dalgunes de les munches semeyes que faigo nes mios caminates. Nun pretendo describir rutes nin dar conseyos sobre'l meyor camín pa faceles. N'Internet hai abondo d'eses informaciones y lo único que diba conseguir ye confundir.
De toes formes toi abiertu a responder a les entrugues que faiga daquién interesáu en dalgún de los mios paseos.
Fadré una introducción de caúna de les rutes.

lunes, 30 de septiembre de 2013

Ríes Baxes 1: E287 Roteiro de Donón (Cangas do Morrazo) y cruceiro do Hío

          Martes, 16 de xunetu de 2013          Donón (Mirador del monte O Facho) - Camín al cabu Home - Camín al cabu Robaleira - Playa de Barra - Pinar y complexu dunar - Donón

    “El viaxeru saborguialo too colos sos venti sentíos, y atopa entá que son pocos, anque sía capaz, por exemplu, y por eso conténtase colos cinco que traxo al nacer, d'oyer lo que ve, de ver lo qu'oye, goler lo que siente nes puntes  los deos y saborguiar na llingua'l sal que nesti momentu esactu ta oyendo y viendo na fola que vien del mar abiertu” José Saramago

          Tuviéramos fae una montonera d'años nesti perguapu sitiu de les Ríes Baxes y prestábamos volver.
          Con esi enfotu dirixímosmos a Donón, un pueblín de la parroquia de Hío nel municipiu de Cangas do Morrazo.
          La nuesa intención yera caminar y disfrutar del paisaxe de la península de Morrazo ente les ríes de Pontevedra y Vigo. Nun escoyimos un bon día y anque mos prestó queda pendiente volver facer el roteiro con meyor visibilidá.
          Entamamos el percorríu xunto a una escultura metálica d'una caracola fecha pol artista gallegu Lito Portela. En direición al cabu Home, va dexándose a mandrecha los impresionantes cantiles de la costa da Vela. A vegaes pente'l borrín vense les cercanes islles Cíes y con más claridá'l faru del cabu.
          Como'l día nun daba pa muncho en llugar de llegar al cabu, tomamos una pista a manzorga que lleva a punta Robaleira y punta Subrido. Tampoco llegamos a  los sos faros; bordiando la costa pasamos a la vera la sablera de Barra, una de les playes nudistes más conocíes y frecuentada d'España.
          Dende esti llugar per un senderu que traviesa un campu dunar cubiertu por un pinar y dempués pente bambúes, uvares y una heteroxénea vexetación llegamos a Donón y a la guapa caracola d'aceru.
          Con una bona sudada, magar que'l nublu nun impidía'l calor, prestómos tomar unes clares nuna terraza d'un quioscu al llau del miradoriu la Caracola.
          Dempués, antes de volver pal nuesu campamentu base en Cambados, fiximos una curtia parada en Hío pa ver una vegada más el so maxestosu cruceiru.

1 comentario:

  1. Hola Arturo, que pena de borrina...porque el sitiu ye perguapu. Gustenme muncho les semeyes del Maracuya, la flor de la Pasión. Un abrazu.

    ResponderEliminar