Va prestame poner equí dalgunes de les munches semeyes que faigo nes mios caminates. Nun pretendo describir rutes nin dar conseyos sobre'l meyor camín pa faceles. N'Internet hai abondo d'eses informaciones y lo único que diba conseguir ye confundir.
De toes formes toi abiertu a responder a les entrugues que faiga daquién interesáu en dalgún de los mios paseos.
Fadré una introducción de caúna de les rutes.

jueves, 31 de enero de 2013

Camín de Santu Tomás de Priandi

        Domingu, 27 de xineru de 2013           Priandi - Les Tercies - La Real - La Castañal - L'Artosa - Campanal - Traveséu - Capiella Santu Tomás - Priandi.

        Un exemplu de que nun fae falta dir lloñe o ascender a un picu pa relaxase y disfrutar de la naturaleza ye esta sienda naveta.
        Viesques, praos, regatos, matos, xubir, baxar, caleyes y caleyos. Too esto y más topamos nesti perguapu camín.
        Salimos de Priandi y namás cruciar el ríu Pra empezamos a patiar a mandrecha per una carreterina.
Vamos caminando ente praos hasta Les Tercies. Dempués a la vera un regatu pasamos pe La Pontona; siguimos de llargo dexando una esviación a manzorga que va a Llaméu. Enseguida llegamos a La Real y un poquiñín más allá, topamos una pista asfaltada que pente una guapa viesca llévamos a La Castañal. Esti guapu pueblín, pertenez al vecín conceyu de Bimenes.
         Dende esta aldea tenemos que salvar un bon desnivel pa llegar a l'Artosa. Hai que dir, en dirección este, buscando pasu ente l'abonda broza que dificulta'l camín. L'antiguu trazáu de la sienda tapóse con felechos, escayos, árgomes y arbolucos. Nun queda otru remediu que dir apartando artos y cotoyes, agachándose o arreblagando pencima de los tueros que tupen los senderucos que fixeren los animales domésticos y salvaxes que pueblen esta fastera pela que subimos a L'Artosa.
         Nun sé si será verdá'l dichu de "Si ye de l'Artosa, nube peligrosa". Lo cierto ye que dende estes camperes a la vera Peñamayor, nos díes escamplaos, pue vese Piloña, Nava, Sariegu, Bimenes, tola llanera Sieru hasta Uviéu ya intuir al norte la grandiosidá del Cantábricu.
        Baxando per una bona pista y dexando que los nuesos güeyos gocien col paisaxe cercanu de La Puente Arriba llegamos a Campanal y Traveséu. Pal primeru tenemos que isviamos a mandrecha y a la vuelta pasamos pel segundu. De xuru que presta face-yos una visita.
        Dende Traveséu, paga la pena  abandonar la carreterina pa dir a echa-y una güeyada a la capilla de Santu Tomás y a los vieyos carbayos que la vixilen.
        Yá tamos cerca  Priandi y sin necesidá de dar la vuelta baxamos a la pista que mos lleva a onde entamamos la patiada.
         A min, a lo último, tocóme moyame, pero en sin dulda, pasélo perbien.
        

No hay comentarios:

Publicar un comentario