Va prestame poner equí dalgunes de les munches semeyes que faigo nes mios caminates. Nun pretendo describir rutes nin dar conseyos sobre'l meyor camín pa faceles. N'Internet hai abondo d'eses informaciones y lo único que diba conseguir ye confundir.
De toes formes toi abiertu a responder a les entrugues que faiga daquién interesáu en dalgún de los mios paseos.
Fadré una introducción de caúna de les rutes.

viernes, 25 de enero de 2013

El Pierzu

        Sábadu, 8 de setiembre de 2012        Collada Llomena - Xerra Escueñu - Mayáu Cerboes - picu Pierzu.
        
        Toi convencíu, porque pásame a min, de que ye verdá lo que diz Maurice Herzog y que respuende a la mio entruga del principiu del blog: "¿Hai que llegar a la cume?". 
        Préstenme casi toes les caminates que faigo. Pero hai dalgunes que tienen como con un daqué especial. Nun sé lo que ye pero nun me cansen, disfruto más y repítoles de contino.
        Una d'elles ye la del picu Pierzu siguiendo siempre el mesmu camín. Si busco algo en común con otres siendes nes que patio frecuentemente ye que nun son mui llargues y que suelo facelo sábados o domingos.
        Dende siempre, los fines de selmana, préstame tar en casa a  la hora xintar y esto requier que'l camín nun sea demasiau llargu. En tou casu nun m'enllenen el güeyu toes lo mesmo.
       Les semeyes son de tres díes. Dos del 2012: marzu y setiembre y otra d'abril de 2010. (Dalgunes de marzu refléxen l'andanciu de quemes qu'hubo esi mes). Tienen en común cuatro coses que a lo meyor ye lo que m'atrae d'esta caminata: les vistes del Tiatordos, les llagunines d'Aranga, el mayáu Ceboes y les vistes del Cornión.
       Seya cual seya'l motivu, siempre me presta y tengo pensao siguir repitiendo mientres que puea.
       D'otra miente, en toles ocasiones tardo bastante más de tres hores, que ye lo que pon el panel del colláu Llomena y cada vez que repito paezme que'l picu ta un pocu más lloñe y emplego más tiempu. Pero eso pásame tamién con otres siendes y pémeque tengo claro por qué ye.
       ¡Qué se va facer! Los años nun pasen en baldre.

1 comentario: